Finalul (sper) povestii cu Jandarmeria

Am depus si contestatia la Judecatorie si m-am prezentat si la Politie (conform citatiei), ambele cu ajutorul avocatei.
Nu e foarte mult de spus. Depunerea contestatiei a fost o chestie de rutina: a durat mai mult coada la xerox-ul din beciul Judecatoriei Sectorului I decat depunerea actelor in sine. Chestiunea se pare ca va fi rezolvata undeva in 6 luni, dat fiind ca Judecatoria Sectorului I este si cea mai aglomerata din Bucuresti.
O nota amuzanta: femeia de la xerox era un fel de Radio Sant. Stia la fel de bine ca orice politist abuzurile care se comit in genul asta de circumstante, si in mod amuzant a oferit sfaturi gratuite vis-a-vis de rezolvarea situatiei dar si compatimiri cu timbru matern.
Afacerea cu citatia a fost mult mai de rutina decat m-am temut. Cu avocata de fata, am dat o declaratie in legatura cu circumstantele in care am fost ridicat de catre Jandarmi si ceea ce s-a intamplat la Sectie. Ofiterul care mi-a luat declaratia era, in mod deloc suprinzator, foarte la curent cu genul asta de abuzuri si pe scurt nu cred ca a fost vreun moment in care sa aiba indoieli in legatura cu ceea ce am declarat. Am plecat de acolo mult mai optimist decat fusesem de vreo saptamana.
Optimismul se datora sentimentului ca, in sfarsit, situatia s-a rezolvat si pot pune toata afacerea in urma mea. Sper in continuare ca e adevarat.

Comments

  1. Multa bafta in continuare! :D

    ReplyDelete
  2. Poti te rog sa imi dai si mie numele politistului care a completat procesul verbal ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

World's Fattest Woman Plans To Get Fatter

The Amazing Fig Wasp Makes You Ponder Life